you can see my heart beating, you can see it through my chest.

jag har haft en fantastisk födelsedag. tack till alla er sötnosar som har grattat mig på alla
olika sätt. ni är guld värda. farfar och mormor kom men lite pengar och av min faster
fick jag superfina glas. är glas standard när man fyller arton kanske? tillsammans med
bestick och påslakan så fick det utgöra tecknen för att jag snart blir utsparkad. eller?
haha nej, det tror jag verkligen inte, men sådana saker är nog väldigt bra att ha i framtiden
när det väl blir dags.

nu ska jag skutta i säng och sova min första natt som kvinna. haha, och som en pojk sa till
mig att man lär väl bara bli snyggare med åren? "värre kan det ju inte bli. haha ne jag
skoja, mena att det går inte att bli snyggare än vad du redan är". hahaha, råfjäsk! men det
var gulligt tycker jag.
bilder kommer imorgon när farsan baloo har importerat dem. sov gott hjärtegullisar. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0