you are always catching my eyes,

jag har verkligen vaknat på rätt sida. kan man göra annat när familjen kommer in och
sjunger och kramas? och alla fina sms som har ramlat in sen halv tolv igår. jag får lite
skuldkänslor för att jag inte kan svara till dem som inte har comviq, men jag ska nog
försöka fylla på telefonen under dagen.

fina presenter har jag fått också, bl.a. pund och körlektioner! och teckningen nedan
som gullhjärtat har ritat alldeles själv innan de kom upp och sjöng. den blåa gubben är
jag, en sol i mitten och det röda till vänster föreställer ett hjärta.

malin gömde halva sitt paket så jag fick gå på upptäcktsfärd här hemma. haha, ska visa
er sen. :) nu ska jag börja göra mig klar, för om en timme ska jag infinna mig på gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0