yesterday all my troubles seemed so far away,





har snott två bilder från matildas blogg, några andra har jag inte än. men
det får vara så. ett litet missöde med slingningen och håret ser ut som fan.
hättan läckte nog eller nåt, det är prickigt. (dock är  färgen på översta bilden
mest lik verkligheten, den undre ser ju brandgult ut?)
ska fixa till det så fort som möjligt, men efter att ha färgat håret fem gånger
på två dagar så tänkte jag nog att det räckte just nu. har fått ett sår i
bakhuvudet som svider som fan, tror inte det mår så bra av ännu en färgning.
tänkte bara typ meddela att jag lever, nätt och jämnt. för nog mår jag illa igen.
är inte direkt bakis, men jag är grymt dålig på att äta, vilket jag tror är dagens
bov i dramat. måste få tillbaka kontrollen över magmonstret igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0