who says i can't be free from all of the things that i used to be?

okej, jag håller på att få spel nu. min telefon är kaputt, IGEN. jag blir tokig. batteriet är slut
och när jag sätter i laddaren kommer det upp en ruta med texten "det går inte att ladda
batteriet. du måste använda ett sony-ericsson batteri". jaha!? och vad har jag inte för batteri
då?!? åååh, dumma mobiltelefon! blir så less. ska fan ha en ny nu. kan man önska sig en i
födelsedagspresent av telefonleverantören? i mean, han är en familjevän och jag har köpt
alla mina mobiler genom honom... borde få födelsedagsrabatt iallafall.

nu ska jag försöka tygla min ilska, slå mig ner i soffan, tända lite ljus och kolla på brynäs-
matchen. som det förövrigt står 1-1 i. hörs, hej!

en sån här vill jag ha, tack! om det finns någon vänlig själ som vill köpa en lyckad
artonårspresent.

Kommentarer
Postat av: malin

jag har redan en lyckad artonårspresent och en överraskning (som likväl kan gå åt helvete) så bli inte besviken om du inte får en mobil av mig! (:

2010-03-19 @ 14:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0