vi är inte såna som i slutet får varann.

har haft en heldag med storasyster. gick runt på stan en sväng och kikade. letade efter en
födelsedagspresent åt mig. köpte kulglass istället. mintflavour, spanien-flashbacks.
tog bussen hem tomhänta och fikade lite. mormor var här för att gratta mig på namnsdagen.
tindra hoppade på mig och rev sönder mina jeans. hundskrälle, ledsen blev jag. nya, fina
jeansleggins som jag hade använt typ fyra gånger...

åkte ut till valbo sen och köpte en present åt mig. den enda saken som jag vet att jag ska få.
gick på köpis och ikea. buss hem och nu har vi precis ätit pizza och om en timme ska vi glo
på brothers and sisters.
om jag inte har hunnit somna. är helt slut nu, och jag borde verkligen vilat mer idag men
jag har inte tålamod till sånt. ont i huvudet, och som vanligt tycker jag att jag har feber och
mamma blånekar. vi måste köpa en termometer. halsen gör ont, mandlarna och körtlarna
är fortfarande svällda. men jag ska se till att bli frisk snart. och nu ska jag krypa ner i sängen
och kika på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0