today is where your book begins, the rest is still unwritten.

jag stannade inte hemma idag, dumt nog. nu mår jag ännu sämre än igår trots att dagen har varit bra och härlig i allmänhet. minus för bussen som körde i full fart ner i en vattenpöl när vi skulle gå över vägen till matan. jag blev självklart helt prickig. men jag släppte ju det, gick till jobbet och lämnade in timrapporten, pratade med marie som ska gå på mamma ledighet nu nästa vecka. och eftersom vädret var felfritt så gick jag hem. dagens dummaste. har sovit sen tre och huvudet känns blytungt. alvedon och sängläge ikväll. kanske en liten kuckelimuck medicin, vem vet..?
har en superfin fredagkväll gullisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0