this is just a bump in the road,

temadagen gick fort och var slapp. fick diskutera kring mobbing och göra lite olika värderings-
övningar och kolla på en utställning av bilder. som avslutning fick vi kolla på en film. "klassen"
hette den och jag kommer förevigt hata den person som bestämde att vi skulle kolla på den.
inte okej! den handlade om en pojke som blev mobbad av hela sin klass och till slut var det
en annan kille som sa ifrån. det slutade med att han också blev utfryst och de mobbades
tillsammans. så den första killen tog med tre vapen och de gick in i matsalen och sköt alla andra.
jag klarar inte av att se sånt, och inte fick man någon förvarning heller. jag gick ut därifrån
och skakade, tårarna var nära. jag kan inte se sånt, jag mår så dåligt av det.
när jag frågade varför i helvete dom visade en sån film fick jag till svar att "den är ju sann".
jaha, ännu bättre. jag mår illa.


estländsk film, se den inte...

Kommentarer
Postat av: Petra

HATA DEN!

2010-03-23 @ 18:08:56
URL: http://www.petraao-blogg.se
Postat av: matilda

ja, usch så jävla hemsk film!

kunde fan inte somna för att jag tänkte på den, åhååå.

2010-03-24 @ 21:13:42
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0