there's a bright light shining inside you,

träningsvärken är intensiv. helt galet. och andra dagen efter ska va värst. jag kommer inte leva
imorgon... och då kör vi igen, gym på morgonen. kanske till och med blir beach 2010 om vi
fortsätter såhär? ;)

nu sitter jag här, lite som ett barn på julafton. lite pirrig kanske, för om tre timmar (sju om man
ska va exakt på timmen) är jag myndig. då är jag arton jävla år! känns galet hur fort de sista
två åren har gått. tiden flyger förbi. och nu, vilken härlig tid jag har framför mig! det går knappt
att greppa. nu är jag alldeles snart, formellt vuxen.

2008, smäller ballonger för att få ut innehållet; pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0