so you've found you miss the love you threw away?

okej, jag mår inte så kalas längre. halsmandlarna är assvällda och jag känner mig febrig.
kanske dags för månadens dos av halsfluss igen? låt mig för guds skull få den nu isåfall!
ska ringa hälsocentralen imorgon tror jag, eftersom körtlarna är stora som vindruvor. och
fjollig som jag är ska jag alltid tro det värsta. tänk om jag får körtelfeber!? men nej, det
får jag nog inte, jag är bara lite ängslig över att vi inte har något avbeställningsskydd på
resan.
jag är ändå fortfarande glad faktiskt, även om jag stark funderar på att stanna hemma och
kurera mig imorgon. det löser sig iallafall.
dessutom har jag gosat med min bror hela kvällen, och brynäs vann och det finns möööörk
choklad här hemma. great!
men, säng säng säng! godnatt.

Kommentarer
Postat av: catrin

krya på diiig! :) <3

2010-03-12 @ 11:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0