nothing to do, no one but me, and that is all i need.

feelin' happy. provet gick inte så jäkla bra, men det kändes inte som att det var hela världen.
borde få ett vg kan jag tycka, mvg är jag dock tveksam till. men jag har verkligen vaknat på
rätt sida idag, och jag är faktiskt inte så himla trött som jag brukar vara, pepparpeppar.
jag tog en promenad hem tillsammans med lars winnerbäck, vilket också var ganska trevligt.
solen har lyst hela veckan och jag är så tacksam över att jag kan använda solbrillorna. det
känns somrigt och värmen känns mindre avlägsen. snart är det sommar!
men först ska jag ha vår, för det är mycket på gång nu. om en vecka fyller jag 18 år!
fast jag tror ändå att det jag mår bäst av är att dagarna blir längre.

nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från sin joggingtur, sen ska vi åka
till valbo köpis and have some mother-daughter-time. goooood. kan maybe hitta något att få
i födelsedagspresent, förutom pengar till london och körkortet.

min fina mor och jag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0