my birthday's coming, and if i had one wish, you'd be it.

solsken igen, och trots att det ligger snö på marken igen så kändes det sådär härligt vårigt
idag. jag får vårkänslor. vi var och såg en "konsert" i aulan idag ist för träningsläran och
senare fick vi skippa halva historian och svenskan för att gå och kika på killarnas skol-sm-
match på strömvallen. ganska härligt väder att titta på fotboll i. stekande sol och jackan
åkte av. och visst blev jag lite röd om kinderna. längtar efter riktiga sommasolbrännan.

det går bra nu, och jag är äntligen lycklig. jag känner att jag lever, för första gången på
nästan ett år. det är en fantastisk känsla, och jag ska göra allt i min makt för att hålla fast
vid den. my depressed days are over!

extra plus till lönespecen som nyss kom.. lägligt inför londonresan!


ser förjävlig ut, men det bjuder jag på. det är känslan som är det centrala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0