looks like i'm going to monaco?

eva noaksson ringde nyss angående utlandspraktiken i sommar. och hon har satt mig i frankrike,
i nice, alldeles på gränsen till monaco. känns sådär måste jag säga. jag har inte pratat franska
sen jag gick ut från högstadiet. jag känner mig typ rädd, för hon hade placerat ihop mig med petra
som inte ska åka eftersom hon har fått ett mycket cooolare uppdrag i schweiz.
ska på möte i veckan och höra mig för, för jag vet inte alls hur jag kände för det här. klart att det
skulle vara kul, men jag vill inte åka utomlands i tre veckor utan att känna en skalle...

Kommentarer
Postat av: Petra

du kommer få det jättebra! nice är hur fint som helst ju!

2010-03-29 @ 21:19:22
URL: http://www.petraao-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0