let's laugh our every heads off and let's do it once again!

så himla fin morgon! 10 plus i skuggan och en 6-0 seger på träffen. kalas! det var så jäkla kul
att titta, för vi var så sjuuuukt bra. passningsspelet gick som på räls. jag har suttit still och
kollat på en fotbollsmatch och svettats! det var ruskigt länge sen sist. hur mycket kläder jag än
har haft på mig de senaste matcherna så har jag ändå frysit eftersom jag suttit still. att svettas
var en superhärligt bevis på att våren står på tröskeln! och jag är glad.

nu ska rummet städas och jag ska duscha. sen ska jag klä mig lite klatchigare än sporttop och
långkallingar. tonight's gonna be a good night!


frontyard. vååååårkänsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0