i've tried everything but givin' in.

mår fantastiskt idag. dock hade jag några jobbiga timmar mellan 4-6 imorse.
hade superkul igår! jag och josse, ojojoj. man kanske inte behöver säga nåt mer, men kan ju
bjuda på att vi blev utlåsta under väldigt skumma omständigheter. hur fan lyckades vi med det
egentligen!? haha, restultatet av för mycket vin på för kort tid är min ursäkt. josse, vad är din? ;)
oh my.

idag skulle jag äntligen ta itu med mina eftersläntande skoluppgifter. kalasbra tänkte jag, böcker
och allt ligger här hemma. men har jag instruktionerna? neeej dem ligger i skolan! jag i ett nötskal.
led dock inte så himla mycket av det utan åkte till ikea med mamma ist. idag ska det bakas och
grejas inför min kommande 18årsdag. har mycket på gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0