i've traveled so far to change this lonely life.

jag vet inte vad det är med mig idag... jag är helt körd, trött som satan. kan ha att göra med att
jag vaknade tjugo över fem inatt, men ändå. hade askul på jobbet idag, det var liksom en sån
dag helt enkelt. ringde sjukhuset också, pratade om foten, 90 dagars väntetid igen. jag har inte
det att ge. jag kan inte vänta nittio dagar på att få komma när det är dem som har missat skiten!
hej byta gymnasielinje..? det här funkar inte. jag vet inte vad jag gör nu snart. döööööd åt landstinget
gävleborg.

somnade när jag kom hem, är ändå lika trött. ska fan sova nu, sova ut imorgon. då ska jag iallafall
upp och gymma på förmiddagen och jobba undan lite plugg.
och nu vill jag ha sommar!

Kommentarer
Postat av: catrin

INTE byta gymnasieprogram!

2010-03-04 @ 11:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0