i've got all my life to live, and i've got all my love to give.

allt är inte på topp än, dock är humöret det. känns som att livet har tagit en vändning.
jag känner mig lycklig igen. foten ska opereras, klart är dock inte om jag kan spela
fotboll än men det ska bli bättre än det är nu iallafall och bara det känns fantastiskt.
det blir ljusare och ljusare, skolan går kalasbra igen och jag ska till London med en
utav mina absolut bästa vänner. vi ska skapa minnen för livet.

och dessutom köpte johannes en chokladbit åt mig idag. det var jag värd. fick också
en halvtimmes förlängd dag, och det blir ju mer pengar sååå nej jag klagar inte.
det går bra nu. och den som vill slå ner mig till jorden igen idag får jobba fruktansvärt
hårt.


googlebild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0