i'm perfectly lonely,

idag kom en H&M-katalog ner i min brevlåda. eller jaa, det kom tre, men en var till mig.
hittade ett linne jag ville ha och ett par snygga shorts, så jag gick in på hemsidan för att
kika närmare på det. linnet kostade 49,50 och shortsen 249:-, och för ett par shorts som
jag var osäker på tyckte jag att det var lite dyrt och dumt att slänga iväg pengar utan att
prova. men som sagt, gick in på hemsidan. exakt samma shorts, samma artikelnummer,
hittade jag på hemsidan, där kostade de 99:-

någonstans måste det ha blivit fel. men jag beställde dessa innan de skulle få tid att upptäcka
sitt misstag (om det nu var ett). jag vill nog kalla det mitt livs första fynd.
känner mig grymt nöjd. tänkte bara dela med mig av glädjen. i mitten av april kommer de hem
till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0