i'm gonna turn this thing around, can you read my mind?

samhällskunskap och ett hål på två timmar innan engelskan. mer skola blev det inte.
gick på stan med catrin mellan lektionerna och sprang till pappa och fick ett plåster.
för mitt skavsår från stödskenan gjorde ganska ont, och blåsan sprack. 
hittade en miljard saker jag vill köpa, men "äsch det kan jag väl köpa i london kanske?" 

fick skjuts hem iallafall, anders slutade samma lika tid som mig. snäll pojk det där.
and han kommer att hämta mig från krogen på torsdag. för yes då kör jag och emma
på min första lagliga utgång!
today i'm wearing this.

since my mobile isn't working... använder min gamla k800i(?), kanske dags att rota fram
kameran igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0