i'd steal your heart before you ever heard a thing,

sitter och funderar på hur jag ska klippa mitt hår. för mitt långa älskade hår ska bli lite
kortare nästa torsdag. det är ju nödvändigt och allt sånt där men inte fan blir det roligare
för det. vill göra nåt drastiskt men jag ska ju bleka ur den mörka färgen nu, så det kanske
är dramatiskt nog? det är en tjej i min klass som nyss klippt sig, kort. och jag är grymt
sugen på att göra något liknande, men jag är för mesig. dessutom kommer jag nog ångra
mig efteråt. men det lär nog bli en decimeter som ryker iallafall, tyvärr.


dagens frisyr blev iallafall en nonchalant jagbryrmiginteomhurdetserut-fläta.
fast bryr sig gör man ju, men jag tycker att det är schnyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0