i swore i'd never fall again, but this doesn't even feel like fallin'

tog en sovmorgon imorse. huvudet och magen sa stop. det gick inte att kliva upp. nu är jag
dock på benen igen och hoppas på att det inte blir så allvarligt som det brukar med magen.
för jag hade trots allt tänkt ta mig till skolan snart, tänker tillochmed cykla. frisk luft gör gott
sägs det och jag hoppas att man har rätt. i övrigt så ska jag plugga som ett djur ikväll eftersom
vi har demografiprov imorgon, vilket jag nyss insåg att det är ju rätt snart. och jag har inte
satt igång än. there goes my tv-kväll... tur att man kan spela in och att det faktiskt går repriser.

nu ska jag börja göra mig klar och peta i mig lite lunch kanske?, börjar om en timme.
pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0