i don't wanna play the broken-hearted girl.

birthdaypics.

öppnade ett paket från malin, innehållande en sko...
fick alltså leta efter den andra. i skrubben hittade jag följande i ett paket,

gick till garderoben och hittade följade paket där.  

sko nummer två, nu har jag ett helt par. (bjuder på att jag ser ut som
ett monster, var ju helt nyvaken?)


tårtan som malin hade gjort åt mig. "du är min prinsessa". tårtan är
liksom klänningen. cutiepie.

kan komma att bli fler bilder vid ett senare tillfälle, men resten är oroterade och
de ligger på servern och är självklart skrivskyddade så jag kan inte snurra på dem.
nu ska jag alldeles strax ner på stan och fixa lite saker och handla tills ikväll.
ikväll kör vi igen.

Kommentarer
Postat av: malin

jag är så rolig!!!!!!111ett

2010-03-29 @ 10:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0