hur ska du veta om ingen lärt dig hur?

still positive. ska klara av det nu. och idag har varit en bra dag. jobbade tre timmar, satt med eva-louise hela fm. pratade massor. jag trivs på nygatan ändå, fast inte riktigt i att göra allting själv. än. för det kommer det med, jag måste hela tiden göra nya saker när jag uppnår mina mål. så imorgon gör jag det, helt själv!

redovisade träningsläran idag, miniprojekt om Downs Syndrom. gick helt okej, glömde dock en hel del saker jag hade tänkt säga, men det blir lätt så om man är dåligt förberedd. skulle vilja göra om det, men det går ju inte.

väl på gatan upptäckte jag att dom har plogat fram gatan. marken syns och vägen är i sin normala storlek igen ist för hälften och med en fil. nu kan ju till och med jag köra på våran gata! like it, våren är på väg. verkligen! snart ser vi till och med ut genom köksfönstren igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0