half of my heart's got a grip on the situation,

dålig dag. blev tvungen att gå hem, fick så himla ont i huvudet. har sovit i princip sen jag kom
hem från skolan och det har inte blivit något plugga. ska ta tag i det nu var det tänkt. alldeles
strax, måste bara slita mig från tvn.
jag och emma har planerat en tidig morgon imorgon. båda börjar sent, så vi ska käka frukost
tillsammans och plugga eftersom båda har prov på eftermiddagen. det ska bli himla mysigt
tycker jag, finns risk för att jag inte pluggar annars.
fast det blir nog en del londonprat också... om tre veckor har vi varit där i en timme! galet.


emma och jag sommaren -94. bästa vän.
malin sitter till vänster och kikar bakåt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0