had a bad day.

hade hur roligt som helst igår. förfestade hos richard och hade verkligen superkul.
lite strul när vi skulle vidare men efter ett tag gick det också. drog till slick där
vakten gratulerade mig i efterskott och vi dansade och sjöng(skrek?). fick en supergod
födelsedagsdrink också och innan vi hunnit blinka var kvällen slut.

idag har inte varit lika hipp...
ursäkta för infon men jag har aldrig varit såhär bakis! jag trodde att jag var döende
när jag kom till skolan. vilket jag nog var litegrann. 25 min stannade jag, varav ca 20
bestod av luftpauser. jag har galet ont i huvudet, och jag har inte ätit mycket inte.
så, slutsats; jag ska aldrig igen gå ut och dricka alkohol på en torsdag, om jag inte är
ledig dagen efter, ok?
fast then again, det var galet roligt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha :D Vi hade riktigt roligt! Måste göras fler gånger, tycker jag.

Tack för ett trevligt sällskap

2010-03-27 @ 15:53:12
Postat av: Emma

HAHAHAHA, så otroligt roligt. Ja, brudar det måste vi göra om! Vi måste kika på bilderna sen, jag tror inte att ni såg levande ut på många av dom heller ;)

2010-03-31 @ 10:05:31
URL: http://emalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0