feels like i'm going insane,

okej, jag är ganska överstressad. jag fasar inför morgondagen. vet inte hur jag ska hinna
och  framför allt inte hur jag ska komma ihåg allt.
för jag har prov, första lektionen imorgon. och nu stressar jag så mycket över allt att jag
inte ser det jag läser. jag bara glor liksom, med tankarna på helt andra håll.

för imorgon ska jag hinna gå i skolan, ta en körlektion, gå till banken och åka med till hudik
och kolla på våran match. bussen till hudik går 14.45.
INNAN det ska jag alltså hinna med det andra. banken stänger ett och körlektionen är 11.50.
och om jag nu inte går till banken idag, jamen då får jag inte mitt studiebidrag på kontot
förrän vi redan har varit i london. för det är ju bara röda dagar fram till tisdag, och på tisdag
kommer jag verkligen inte ha tid. jag måste alltså gå till banken. och körlektionen är det för
sent för att avboka (och det vill jag ju inte heller). och sen måste jag tänka på att det är kallt
och att jag måste ha flera kilo kläder med mig så att jag inte fryser när jag tittar på fotboll.
jag måste komma ihåg att jag ska ha blåsröret till alkolåset med till körskolan. sen ska jag
komma ihåg att släpa med twisterspelen som jag lånat av catrin och petra.
och lunch, när ska jag hinna med den?!

tur att det är lov sen. som jag ska sova och stressa av. mitt första riktiga lov sen påsklovet
förra året. ska inte jobba en dag! det här lovet ska jag ta mig själv i första hand för första
gången på väldigt länge, det här är min tid. (och varje gång jag säger det sistnämnda tänker
jag på linn, mia och pissenisse).
men nu ska jag försöka sova och gå upp i tid och läsa igenom psykologin.

fjällstugan, lugna dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0