en konstig dag med ett konstigt ljus.

sitter och försöker lugna ner mig själv. ska snart dra iväg till körskolan. nervös? oooooja...
vet inte vad som skulle kunna vara så farligt egentligen, men jag är skiträdd för att han ska
tycka att jag är asdålig när jag har kört rätt mycket med mamma och själv anser att det
går bra. nu har jag visserligen inte kört alls sen i november så jag är nog rätt ringrostig.
men nej, jag klarar det här. det kommer gå bra, eller!?

det blir nog inte så mycket mer än så idag tror jag...
jobbar halvdag sen ska jag på artonårsfest ikväll, rätt spontant och plötsligt. men det ska
bli roligt. hörs då. puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson

Kan inte du lägga upp en bild på dig i klänningarna?

Vore supersällt!

Antar att du också har M/L i storlek?



Kram Bea

2010-03-07 @ 15:39:21
URL: http://beatriceswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0