du har ögon som berusar en natt,

jag är galet utmattad. pernilla körde stenhårt med mina magmuskler. 20 sneda situps+20 raka,
gånger fyra. inom loppet av ca 15 minuter. jag är död... jag kommer inte kunna gå upprätt
imorgon. för nej, jag har inte så värst vältränade magmuskler. dom finns där under vadderingen
nånstans. haha. men fortsätter vi i den här takten så kanske det blir en beach 2011 iallafall.

nu ska jag krypa till sängs så jag orkar med morgondagen, då har vi temadag på borgis.
känns lite sådär halvt lockande måste jag säga. för mobbing på gymnasiet? nja lämnade man
inte sådant på högstadiet? hur som helst, skönt att bryta av från vanliga lektioner.
sov sött gullisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0