den här platsen är nån annans, och jag måste hitta ut.

vet inte riktigt vad det är för fel, men fan vad internet är segt! allting, facebook och alla bloggar,
måste nog ta och göra den där omformateringen nu snart...
hur som helst, jag är nog minst lika seg om inte värre. är så sjukt trött. att jag har matteprov
imorgon och verkligen måste plugga hjälper inte riktigt. känner mig nästan lite suicidal just nu.
funderar på att skita i allt, för det kan ju inte gå sämre än dåligt? borde klara g iallafall.

jag tror verkligen att jag håller på att bli sjuk, men det funkar ju liksom inte. inte nu. det är
mycket innan lovet och sen sticker ju jag och emma bort från denna lilla håla vi bor i. som jag
längtar, och det är nära nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0