'cause i'm driving one of your cars,

sagt och gjort. jag har varit ute och rattat lite här nu. körde till ica, parkerade och körde hem
igen. det känns bra, jag är på gång och jag vill ha körkort nu. måste bara fylla 18 och ta lite
fler lektioner först.

kom på en annan positiv sak med idag. sommarsandalerna som kommer att sitta på mina fötter 
så fort vädret tillåter finns på skohuset, där min pruppp matilda praktiserar, och dom kostar
billigare där än på eurosko. snäll som hon är har hon lagt undan dom åt mig, i två veckor.
inte alla som får det inte, tur att jag har henne. :)

Kommentarer
Postat av: matilda

wihu, lite bra är jag allt! :D

la undan dom till 1/4 för att vara säker :)

2010-03-09 @ 23:39:09
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0