can you read my mind?

inte vilken dag som helst idag inte. onej. jag och emma har bokat våran påsklovsresa nu.
and we're going to LONDON! jag är så glad, ska bli så kul! jag är helt i extas, det går liksom
inte att fatta, om fyra veckor har vi haft en hel dag på Londons gator. galet!
jag som velat åka dit hur länge som helst, och blev skitledsen när det inte gick som vi ville
i höstas, men NU SKA JAG ÅKA TILL LONDON! bokat och betalat. jag är glad.

och nej jag höll inte mina fingrar i styr igår utan klickade hem båda legginsen nedanför,
nu ångrar jag mig lite. jag skulle ju kunna köpt leggins i London liksom. meeeene, nu har
jag ju så att jag kan använda dem där. jösses. har ni varit där? vilka gator ligger alla
klädaffärer på? vad måste man se? så många frågor. måste läsa i londonguiden.

Kommentarer
Postat av: elin

oxford där måste du gå in på primark!! och topshop och urban outfiters! och fika på starbucks haha!

2010-03-10 @ 21:48:10
URL: http://elinbrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0