but still i have to say i would do it all again.

okej idag var verkligen världens längsta dag...
började jobba kvart i nio. att bara ta sig till bussen några gator härifrån var ett helt träningspass
bara det... huuuur mycket vatten/snöskador som helst idag, stackarn som satt ensam på det,
tror inte ens att han hann äta lunch.
jag mitt klantarsel glömde lunchen hemma och fick ut i snöstormen och käka, mötte upp syskonen
och åt på mcdonalds (wille's choise). dessutom glömde jag nässprayen så vid halv två-tiden då
morgonens dos slutade verka trodde jag att jag skulle smälla av. jobbade dessutom till fem.
sprang på stan en stund innan jag gick till gymmet. köpte vitaminer och åkte hem. nu är jag död.
mitt huvud... men det var kul idag, mycket att göra och ovanligt bra stämning. 

jag funderar på allvar på att ta en alvedon och krypa till sängs. har inga bättre förslag.
så godnatt sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0