the Paris nights did its best to please us,

det kittlas i magen. på ett bra sätt! om en vecka är vi framme och installerade i vårat tillfälliga
boende. om två veckor befinner vi oss på ett nytt, och ytterligare ett om tre veckor. börjar bli
riktigt nervous! det är helt sjukt!
så jag tänkte dela med mig av några funderingar. och nu vill jag verkligen att ni slänger iväg
några kommentarer, det är nu jag behöver dom.
först och främst vill jag ha musiktips, somrigt men inte tjatigt, jag ska leva med det i tre veckor.
sedan, gon som har varit i nice? vad gör man, vart går man, vad ska man se, etc? hur ska
man göra med telefonen, abonnemanget osv? och datorn som jag tänkte ta med mig, det
kanske inte är så smart ändå?
vad skriver man i ett presentationsbrev? vad är intressant att veta om en människa?
någon smart lösning för tre veckors packning på 15 kilo? hur ska jag få med mig underkläder så
jag klarar mig, 21 par trosor? äger man ens så många?
vad bör man ha i handbagaget? måste man ha recept/bevis på allergitabletterna?
lästips och tidsfördriv? kan man använda sololja där nere, eller kokar man då?

så snälla söta rara ni, något av det måste ni kunna svara på? om ens en liten låt? jag vet ju att ni
läser, det ser jag ju! var anonyma då om det gör saken bättre, bara ni hjälper mig lite. ok? tack!

har bara varit i frankrike en gång förut, och paris var en sjujäkla fin stad!


april 2008

Kommentarer
Postat av: malin

du grimarserar ju åt min musik, men Hoppet funkar ju alltid ;) :P

2010-06-08 @ 08:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0