half of my heart's got a grip on the situation,

ett; jag har ungefär samma färg som en övermogen tomat. skinnet svider vid varje rörelse.
två; om vi inte hittar fullkorn snart kommer jag att se ut som en baguett innan jag kommer härifrån.
tre; det här resan tar död på min ekonomi! 5000 försvann under de två första veckorna...
fyra; bitchen är kvar, fattar inte ett ord engelska, pratar i sömnen hela nätterna. 
fem; jag vill göra något riktigt spontant, men vet inte hur jag vågar. kanske, kanske blir det nåt. men
         ett vääääldigt svagt kanske.
sex; maison du monde är världens mysigaste inredningsbutik!!!!! man vill ju flytta hemifrån och inreda
        sin egen koja på en gång när man går in där.
sju; kanske finns det lite hemlängtan som vrider sig i min mage.

får se till att njuta till fullo av den sista veckan som kommer. jobbar cirkus mellan 07.30 och 09.30 plus
18-21. däremellan har man mer än nog med tid att göra vad man vill med. på lördag flyttar vi tillbaka till
Nice (vilket jag inte ser fram emot eftersom jag inte trivdes där), innan vi beger oss till flygplatsen på
söndag. men innan detta sker något rätt spännannde på torsdag då jag ska agera fotograf. till och med
jag är lite förväntansfull!
en av stränderna här i antibes; plage et port de la salis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0