what's somebody like you doing in a place like this?

är det konstigt att man trivs när man bor här? det är det gula huset och gården går till huset längst till
vänster som också tillhör anläggningen. formidable!


och varje morgon äter vi frukost här...


idag blev det plage mala här några hundra meter från reläet. har bränt mig pretty bad eftersom jag envisas
med att inte smörja in mig. måste lära mig.
alldeles nyss kom 49, jaa fyrtionio, 12åringar hit. känns som att tisdag onsdag blir riktigt hektiska. men
sedan flyttar vi ju vidare till cap d'antibes. sorgligt att lämna stället, men det är nog så dags nu när man
börjar kalla det för "hemma". typ, "när vi kommer hem ska jag blabla".
men det löser sig! imorgon väntar en promenix till monaco för att posta de där jäkla vykorten som vi
tydligen inte kunde posta här eftersom frimärkena är från monaco vilket "är ett självständigt land med
egen postgång". japp, så imorgon efter j'ai faire le menage och malin är klar med servicen lär vi ge oss
iväg.
nu ska jag krypa till sängs och sova som en stock. känner att det är nödvändigt!

Kommentarer
Postat av: Petra

ÅH VAD FINT!

2010-06-23 @ 20:40:41
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0