une longue journée et une tête étourdie,

jag har känt mig full hela dagen. världen har snurrat runt i cirklar medsols och jag i motsols.
idag var jag på sjukhuset, tur nog följde emma med (tusen tack hjärtat, hade aldrig klarat det
själv!) pratade mycket, fick lite tips och sådär. sen skulle vi bedöva bort smärtan. vilket jag
trodde skulle vara en enkel match, men det gjorde fruktansvärt ont. sju sprutor, och den i
tinningen var värst. därför struntade vi i den sista i vänstra tinningen, vilket resulterade i att
hela nacken och huvudet, minus vänstra ansiktshalvan från ögat och neråt, domnade bort och
jag har inte känt något alls på hela dagen. det börjar komma tillbaka litegrann nu och jag kan
faktiskt le igen, men bedövningen kommer att sitta i 36 timmar. kanske kan jag sova inatt nu.
ser fram emot det.

har hängt med emma stora delar av dagen. eller jag låg mest på hennes golv och sov medan
hon strök kläder, men det var fruktansvärt skönt. gick på stan en sväng med malin, och nu har
jag precis kommit hem från köpis.

där stötte vi på trebussen.

nu väntar uglybetty och en TIDIG kväll. mår fortfarande väldigt konstigt. och det där mina
vänner, gör jag fan aldrig om så länge jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0