my life's a fantasy, that you're not smart enough to even dream.

har fått koden till internetet av noluen, så nu ni, mina vänner, blir det update! det här med att ta med sig
datorn har alltså visat sig vara väldigt bra. praktiskt och så. nog pladdrat om det.

frankrike est fantastique! på en vecka har vi redan hunnit med att handla för typ två tusen, sett monaco,
gått ut och dansat (i monaco), trott att döden varit nära, tappat ett glas, blivit någorlunda bruna, spelat
usch (typ öl-spelet) med några tyska och belgiska ungdomar, badat i havet och gått tills vi (läs; jag) har
fått skavsår på exakt hela fötterna!
det har hänt så mycket att jag inte ens vet vart jag ska börja. men jag stormtrivs! vilket jag kom på nu
när jag skrev storm att molnen gör också. idag har det både spöregnat och haglat, åskat och blixtrat!
jösses.
vi bor precis vid havet, och hur mycket man än försöker så går det inte att stänga ute ljudet av havs-
vågorna... låter värsta klyschigt, men det är fruktansvärt lugnande att somna till.
nu måste jag återgå till arbetet. har suttit här alldeles för länge! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0