j'ai vraiment s'amuser, et aujourd'hui le soleil brille

känner mig som askungen ungefär. har sopat och sopat och sopat idag. dessutom sa de såklart
fel tid och jag fick gå upp en timme för tidigt. har ont i ryggen, för man får det av sängarna här.
för varje natt man vaknar upp i våningssängen känner man sig mer och mer misshandlad.
men det är bara att tacka och se glad ut. har på köpet dragit på mig världens förkyldning och
snorar värre än vanligt.

mene nog med klagomål. jag ska ut i solen nu, vänta ett par timmar tills malin har arbetat klart
innan vi ska över till monaco. de där vykorten ska ner i postlådan nu innan vi drar härifrån.
måste packa ikväll också, sorgligt... varför just nu, varför när snyggingen anländer!? sååååååå
orättvist.

nåja, på med bikinin! hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0