it's always gonna come right back to this, please don't leave me?

yes jag börjar få panik nu.. klarar jag verkligen det här?! jag är ytterst tveksam. packningen är mer
eller mindre klar. tror jag. eller jag har bara slängt ner kläder och bikinin, nåt mer vet jag liksom inte?
mitt lexikon och mina miljoner mediciner kanske...
nu ska jag alldeles snart åka och säga hejdå till mormor. ska försöka hålla tårarna borta, men jag kan
inget lova. jag har blivit så jäkla blödig, fan dags att morska upp sig lite nu.

innan jag drar tänkte jag visa lite bilder från igår. några få iallafall, har inte så jättemycket att komma
med än.

britta, som var så jäkla fin, står längst bort och håller flaggan.


SPID3ornas glädjefyllda utspring. kan inte fatta att vi tvåor ska bli äldst nu...


en klasskamrat till mig visade ordningen för vilka klasser som sprang.


tev3, polhemskolan. emmis står längst ner till vänster och agerar fågelholk.


bästa





lilla malkom, hur söt!?!? obeskrivlig unge. emmas gudson.

sååå återigen, grattis alla studenter! (särskilt de jag inte hann gratta igår) jag är så jäkla avundsjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0