i'm leaving you for the last time, baby.

bestämde mig idag ja, det blir inget mer. jag fixar inte det. jag orkar inte finnas där när det
inte är ett dugg ömsesidigt. du finns endast när det passar dig.
så det blir inget mer och så var det bra med det. no more calls. bara så att du vet det.
du gjorde ditt val och nu gör jag mitt. ska försöka vara stark nog att hålla fast vid det.

huvudvärken börjar kännas obligatorisk igen, smärtgraden ökar hela tiden. fick mycket
hjälp på sjukhuset idag, men det räckte inte riktigt. har tid imorgon kl 9.30 också, hoppas
på något konkret och vettigt då. snälla, håll en tumme för mig. eller gör som ni vill, ni
kommenterar ju inte i vilket fall som helst. nu ska jag släpa mitt huvud bort till sängen och
kika på en film. ha en trevlig kväll. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0