i wanna be a billionaire so fucking bad,

ici est notre maison nouveau;

vi lever, nätt och jämnt. idag har vi mött världens mest, utan tvekan, bitchiga människa. jag har varit så
nära bristningsgränsen man kan komma flera gånger.
men jag tror lyckligtvis att hon åker imorgonbitti. dessvärre förstod vi det som att hon ska sova i vårat
rum...

har sprungit runt på stan en sväng idag, firat midsommar med att köpa körsbär (jordgubbarna är asdyra
här). hade velat haft våran traditionella champagnefrukost, men det kommer väl två år till innan världen
ska gå under. gick till stranden sen, där jag lyckades bränna mig fruktansvärt illa, helt utan att känna det.
ser ganska rolig ut...
men nu ska vi sussa, för imorgon ska vi upp och åka till Nice. det ska bli supermys. ha det bra sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0