i hope i'll have the time of my life,

uppe med tuppen idag. packar och grejar. det sista måste bli klart nu. hittade precis en hemsida
med massa bilder från de tre ställena vi ska till.
http://www.clajsud.fr/vacances_nice.a1.fr.html, det är första; clairvallon, andra; thalassa och
tredje; caravelle 60 som vi ska bo på dårå. bilder finns längst ner på sidorna om någon är intresserad
har nog fortfarande inte fattat att jag verkligen ska iväg. det är stort och för mycket att ta in.

terassen på thalassa. längtar skapligt mycket nu! är dock livrädd för flygresan redan. tur att den är
tidigt så det kanske finns en minimal chans att jag kan sova dit. jag överlever nog, hoppas jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0