i don't miss you, just who you used to be.

sitter och funderar på vad det är med fransoser och tidsperspektivet... för vi sitter här och väntar
på att chaouki ska komma och hämta oss för att flytta ju. han ska komma klockan 10.
eller, klockan är ju 11? jaa, så har det varit HEEEELA tiden vi har varit här. inte för att det gör så
jättemycket (förutom när vi hade stämt träff med sanna och ida i nice), men jag förstår inte det
svåra i att göra som man säger? eller meddela när man blir sen?
är oss svenskar det är fel på som är så himla punktliga hela tiden eller är det inte lite jobbigt att
inte kunna planera någonting alls eftersom man aldrig vet när det blir av?

dock inte menat som ett klagomål, endast ett påpekande, eftersom jag absolut inte vill flytta härifrån!
phillippe imiterar paoulo, nästa chef, hela tiden med en grötig rökröst "mi chiamo paolo, io sono
italiano" följt av en jättehostattack då han slår sig på bröstkorgen femtioelva gånger. jag blir nästan
rädd... hur ska detta gå? ska gå och njuta av det sista nu, försöka få alla anställda här att ställa upp
på en gruppbild. får se hur det går. och sen får vi se hur det blir med internetet på nästa ställe.
jag är tillbaka senast 5e juli annars! BISOUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0