i don't mind if u don't mind, 'cause i don't shine if u don't shine.

skolavslutning idag, kan inte ens beskriva hur skönt det känns! elva veckors ledighet. åtminstone
från skolan. jobbet i nice vet jag inte riktigt om jag ser som ett jobb, och sen ska jag ju bara jobba
3,5 vecka här i sverige så det kommer bli mycket ledigt nu om man jämför med förra året! grymt.


körde på ett linne från vila som jag köpte igår, med ett skärp i midjan och leggings.
romarsandalerna åkte på liksom jeansjackan och solbrillorna från H&M.
insåg nu också när jag tittade på översta bilden, att fan vad blond jag har blivit! inge fel
med det... men ovant!

stan med petra sen, åt glass i solen innan vi skildes åt. somnade i solstolen sen och vaknade
upp alldeles brun/röd om magen. me likie! nu ska jag snart iväg på träning och ikväll kör vi
klassfest här i sätra. ska någonstans också hinna med att börja packa lite smått. hur det ska
gå till undrar jag fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0