hold me like you'll never let me go, 'cause i'm leaving on a jetplane.

nu är det läggdags, halv sex åker vi från gävle, flyget lyfter kvart över nio. helt sick! jag har
nog inte greppat att jag verkligen ska genomföra detta. hur ska jag överleva utan mamma i
tre veckor? och wille?! och malin!?! och pappa, gullisen, gjorde i ordning en dator åt mig att ta
med mig, installerade skype och grejer. ni som har det och vill hålla kontakt får väl lägga till
mig då, så ska jag göra mitt bästa för att ordna med internetanslutning. bloggen blir väl lidande
men det har ni väl kanske redan greppat. ska försöka skriva några inlägg iallafall.
PUSS PÅ ER! jag kommer sakna många ut av er, jag vet att ni läser små älsklingar!

Kommentarer
Postat av: catrin

i'll miss you, mattis!! <3

2010-06-12 @ 23:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0