get out of my head, and get of my bed.

det är för fint ute för att man ska orka vara inne. idag har jag stekt på rätt rejält och
förhoppningsvis jämnat till brännan någorlunda. följde med pernilla och kikade på johans
match. det blåste dock rätt rejält där ute men vad gjorde det? de vann med 7-2 iallafall.

igår blev jag hemma pga huvudvärk. faster kom hit och grillade lite, och det var ju trevligt.
hade varit ännu trevligare om huvudet hade varit på min sida dock. men jag har fått tid på
sjukhuset igen nu på måndag-tisdag så förhoppningsvis hittar de på något bra på åtminstone
ett av besöken. ikväll vet jag inte vad som väntar, men det känns skönt tycker jag. får ta
tillfälle i akt och ta hand om mig själv istället. det var länge sen nu.
börja planera packning kanske, tvätta och skriva presentationsbrev? får la se helt enkelt.
ha en fin lördagkväll, det tänker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0