concrete jungle where dreams are made of, there's nothing you can't do.

sovmorgon imorse, film på svenskan (shan the man), och brännboll/fotboll på idrotten.
team linnea, tror jag att vi hette, spöande team kvampa utan större svårigheter, trés
drôle. slutade sen, det blev liksom inte mer än så.
åkte till ica maxi med storasyster där hårinpackning inhandlades. samt läsk och chips
och diverse annat. vi avslutade iallafall dagen med att käka på max. för pappas pengar.



underhållning. är medveten om hur linnet sitter också, rättade till det varannan minut.
ska ta tag i saken och sy in det nu snart.

somnade en stund när vi kom hem, har fruktansvärt ont i huvudet idag också. detta till
trots sitter jag här, pluggar ekonomisk politik, och svär. men det är det sista provet jag
gör nu i tvåan. sen har jag ju svenskan kvar att göra i helgen...

seeeeen ska jag dra igång mina franskastudier! det är 10 dagar kvar idag mina kära
vänner. helt galet. nästa söndag vid den här tiden är jag på franska rivieran och ska
vistas där i tre veckor. har många funderingar. får ta dom en annan gång dock. nu
jättemåste jag sticka ner näsan i samhällsboken igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0