you shouldn't worry about what they say 'cause they got nothing on you,

skulle vilja påstå att jag har gått och blivit blond igen. för ja, solen gjorde mig nog minst
sagt till en dum blondin. åtminstone är jag rätt säker på att malin anser något dylikt. med
tanke på hur urbota klantig och korkad jag har varit mer eller mindre hela resan så väljer
jag nu alltså att skylla det på min blonda dreadsliknande (har inte borstat håret på tre
veckor nej) kalufs. bildbevis var det ja,


hängde lite med cattan idag. lunchade, gick på stan och did some catch up. jag själv
måste tycka att jag har fyndat också (planen att hålla hårt i pengarna i sommar har
alltså redan gått i stöpet). köpte armband på gina för halva priset, 80:-


en stor och behaglig t-shirt, även denna från gina och halva off, för 74,50


på H&M blev det till att investera i nya underkläder. bandslös bh för 129:- och trosor för
69,5. slog också till på en vit basic axelbandslös bh för 74,5. halva priset där också alltså.
wiiiiie, rea var min grej idag.


hängde lite med emma och körde en del. backade runt hörn och in i parkeringsrutor.
körde en vända på e4an. ringde och försökte boka några sista lektioner, men icke,
lasse har semester till september...
får vända mig någon annanstans. nu ska jag röja upp på rummet, för imorgon kommer
francetjejerna hit och umgås, och innan har jag lovat att ta med fjärten till furuvik.
blir en lång dag, och tidigt i säng nu alltså! pussss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0