what it comes down to is, you are the one who truly understands.

jag har haft en kickasskväll ikväll. jag och matilda drog till boulognern och spelade minigolf runt sisådär halv fyratiden. det var jäkligt roligt faktiskt, och solen värmde rätt rejält. lättroade tjejer kanske, men minigolf kan vara rätt awesome om man har rätt sällskap. dessutom hade vi en halv miljon saker att prata om.




trampade hem till matilda sen och käkade fläskfilé i portvissås och klyftpotatis.  muuuuummmmma. hon lagar helt ok mat den där mamman till den där bruden. sedan kikade vi på alice i underlandet och åt jätteostkrokar och sånadär flamin hot. också rätt okej. filmen kanske var asbra, men vad vet jag? jag kanske bara sjukdomsyrar. min hals torkade igen på vägen hem och rösten försvann. två näradödenupplevelser hann jag med också. nu ska jag krypa ner i sängen och supersova. godnatt cutiepies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0