vad jag bryr mig om nu är dina armar om mig, även om jag vet att jag måste glömma dig.

efter en natt med riktigt dålig sömn och sjukt mycket irritation måste jag nu faktiskt säga att jag har ledsnat ordentligt. fel att ta ett nej... ååh jag är bara irriterad och trött nu. enough is enough, okej?

nå ja, det skulle inte bli ett klagoinlägg men jag var bara tvungen att skriva ur det ur kroppen. sov ovanligt länge innan jag fick slänga i mig frukost för att hinna följa med mamma, mormor och wille på en liten tripp. handlade blommor och fikade på lido. väldigt mysigt. har aldrig ätit där förr men det var toppen faktiskt.

grannie och lil' bro.

nu ska jag ta en powernap innan jag hoppar in i duschen och börjar förvandla mitt yttre till något mer acceptabelt än vad det är för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0