it takes a fool to remain sane,

sitter på jobbet nu. har aldrig varit med om att det har ringt så här lite... man får nästan liksom lite ångest och abstinens när man är van vid att prata i telefonen hela tiden. med mensvärk och ont i huvudet var nog en lugn dag precis vad jag behövde... det blev en stark kontrast från igår. grymt välbehövligt.
dessutom lunchade jag med ida och hennes mamma vilket verkligen var trevligt. känner mig som en piggare människa. fortfarande hängig men visst hjälpte positiviteten lite.
sitter och glor på kläder nu, har hittat jättemycket fint, men plånboken skriker högt i protest så jag får nöja mig med att bara titta.

hur söta?! kjolen kändes som en klockren jobbkjol för mig som har lite oskrivna dresscodes på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0